BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
saia sayunk dekat awak sangad2.saia harap awak faham untok orng yg tersayang saja

Monday 9 May 2011

so tired

salam,hurm hidup aku nie da x bermkne bg aku semuanye penting kn diri cendry aku sgd sendiri aku nangis setiap mlm.. mcm2 dugaan yg aku dpt ya allah..aku sabgad sedihlaw cpe yg x nk dnga ckp aku..tolong happy kn aku..ku kehilangan kesendirian tolonglah aku disini sekejap. ya allah npe die x fhm perasaan aku nie yg derite ini yg allah...semoga engkaukn mengerti tenteang perasaan ini maaf ku telah terbuai akan indahnya cinta aku ingin kn dirimu dtng dan temui aku kn ku kate kn padamu aku sangad mencinta.......  ya allah tolong aku ya allah... mungkinkan terputus di tengah jalan mungkinkn terelaikn pahitkatan usah ragu dengan takdir... ya alla tolong hamba mu ini yg allah
               
                                         

No comments: